نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 30 مرداد 1394
بازدید : 1789
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show 

( صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درامد )

( سث رولینز با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سث رولینز :

خوش آمدید به ماندی نایت راء و خوش آمدید میگم به تماشاگرانی که انتظار یه شوء جذاب رو دارن...جذابیت این شوء وقتی بیشتر میشه که رومن رینز به دست من له بشه واقعا چه جذابیتی این شو رو فرا میگره وقتی که من رومن رو از کار ی که کرد پشیمون کنم...نمیدونم شاید با این کارش خواسته یه چیزی رو ثابت کنه یعنی شاید خواسته ثابت کنه که اون به من حسودی داره میکنه چون میدونه بهتر از من نیست شایدم خواسته ثابت کنه که من تونستم ست رولینز رو بزنم

هر حرفی از دهن تو دربیاد مزخرفی بیشتر نیستش پس حرفات برام اصلا مهم نیست درسته تو کشتی گیر غیر قابل پیش بینی هستی اما منم کشتی گیر غیر قابل کنترلی هستم... من خودمم نمیدونم که چه بلایی سرت خواهم اورد همه خواهند فهمید که من کی هستم در کمپانی
زمانی که تو شیلد بودیم همه تفکراتت رو از من میگرفتی میخوام بدونم الانم همینطوری هستی یانه ....

واقعا چی شد اون رومن رینز سابق که 8 ماه از کمربند تگ تیم حفاظت کرد و حتی با پای شکسته حاضر به مسابقه در رسلمنیا شد !! رومن رینزی که از عدالت حرف میزد حالا دیگه مرده و کسی که زنده هست شخصیه که خودش رو به خاطر پوچ به نکسز فروخت و باعث خلع مقام جان سینا و اخراج 4 کشتی گیر شد...و در آخرم همین نکسزی که رومن رینز به اون قدرت داد ، باعث و بانی باخت اون در مانی این د بنک شد...

رومن رینز ! واقعا فکر میکنی من این فرصت رو بهت میدم که تو برنده چمدان مانی این د بنک اسمکدان بشی...واقعا فکر میکنی گذشته رو فراموش میکنم...تو راه سختی رو انتخاب کردی...تو در سوروایورسریس مقابل من قرار میگیری نه کودی رودز !!

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )

 ( رومن رینز با تشویق و بو تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل سث رولینز ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

رومن رینز :

سث رولینز...تو هیچ وقت نمیتونی جلو هدف من رو بگیری...تو نمیتونی جلو قدرت من و جلو انگیزه های من بایستی ! هفته گذشته حرف نامربوطی به من زدی و من دماغتو شکستم. میتونستم راء هفته گذشته کاری کنم که الان سالم نتونی روی پاهات ایستاده باشی اما من به تو رحم کردم. سث میخوام یه چیزی رو بهت بگم...تو واقعا فکر میکنی اگه من هم تیمی تو نبودم اصلا میتونستی حتی 1 ماه هم اون کمربند رو حفظ کنی ؟ این من بودم که باعث شدم رکوردار تگ تیم بشیم تو توی این تیم هیچ گ*ی نبودی !! واقعا فکر میکنی حضور تو در دشیلد چقدر موثر بوده ؟ تو چه کاری برای دشیلد کردی ؟

تو همه کریرت رو مدیون من هستی چون من بودم که به تو پر و بال دادم. من بودم که پشت تو بودم من بودم که از تو حفاظت کردم. اگه من نبودم رنگ کمربند تگ تیم هم نمیدیدی اگه من نبودم دین امبروز تورو در رسلمنیا نابود کرده بود. اگه من نبودم کشتی گیری به اسم سث رولینز الان حتی در حد سنتینو مارلا هم نبود !

من هدف های بزرگ تری دارم سث...اگه بخوای جلو هدف های منو بگیری...کاری میکنم که توی زندگیت دیگه نتونی کلمه هدف رو به زبون بیاری.

( تماشاگران رومن رینز را بو کردند )

( رومن رینز میکرفون را انداخت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، ناگهان سث رولینز او را برگرداند و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد )

( رومن رینز سث رولینز را بلند کرد و او را محکم به گوشه رینگ کوبید ، سپس ضربات مشت پشت سر هم به رولینز وارد کرد )

( تماشاگران رینز و رولینز را تشویق کردند )

( سث رولینز ضربات مشت پشت سر هم به رومن رینز وارد کرد )

( سپس رینز را به گوشه رینگ کوبید )

( رولینز چندین ضربه لگد پشت سر هم به رومن رینز وارد کرد ) ( رومن رینز از رینگ خارج شد و به سمت تماشاگران رفت )

( تماشاگران رینز را بو کردند )

( ناگهان سث رولینز از داخل رینگ به روی رومن رینز در خارج از رینگ پرید ، تماشاگران به شدت رولینز را تشویق کردند )

( رولینز چندین ضربه مشت سنگین به رومن رینز وارد کرد )

( سپس به سمت رینز دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( رومن رینز سث رولینز را به دیواره بین تماشاگران کوبید ، سپس او را بلند کرد و او را محکم به میله گوشه رینگ کوبید )

( رومن رینز عصبانی شد ، سپس سر رولینز را به پله ورودی رینگ کوبید )

( رومن رینز سث رولینز را به سمت میز گزارشگران پرتاب کرد ، رولینز نقش بر زمین شد و دیگر توانایی بلند شدن نداشت )

( پرومو در حالی که تم سانگ رومن رینز زده شده بود و رینز با عصبانیت به رولینز نگاه می کرد به اتمام رسید )

مسابقه اول

رایبک vs زک رایدر

( در نهایت رایبک با اجرای شل شاک موفق به شکست زک رایدر شد )

برنده مسابقه: رایبک ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event Raw

Steel Cage Match

رندی اورتون vs رومن رینز

پیروزی رندی اورتون : حریف شیمس در سوروایورسریس ( سر کمربند myppv )

پیروزی رومن رینز : حریف کودی رودز در سوروایورسریس ( سر چمدان اسمکدان )

درامد مسابقه: 350 سکه

مسابقه دوم

بد نیوز برت vs دمین سندو

( بد نیوز برت با اجرای فینیشر روی دمین سندو موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه سوم

Six Man Tag Team Match

سزارو ، جک سواگر و دالف زیگلر vs لوک هارپر ، بیگ شو و البرتودلریو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا زیگلر و دلریو درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( بیگشو و سزارو در رینگ درگیر بودند ، ممنتوم دست بیگشو بود )

( بیگشو ضربه سنگینی به سینه سزارو وارد کرد ، سپس سوپلکس سنگینی روی او اجرا و آماده انجام فینیشر شد )

( سزارو کم کم بلند شد )

( بیگشو قصد داشت چکسلم رو روی سزارو انجام بده ، سزارو بدل کرد ، سپس دراپ کیک سنگینی روی بیگ شو انجام داد )

( سزارو قصد داشت با زیگلر تگ کنه )

( لوک هارپر وارد رینگ شد و به زیگلر حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( جک سواگر وارد رینگ شد و قصد داشت به هارپر حمله کنه )

( لوک هارپر سوپلکس سنگینی روی جک سواگر انجام داد ، سپس آماده انجام فینیشر روی جک سواگر شد )

( ناگهان زیگلر وارد رینگ شد )

( سپس کراس بادی سنگینی روی لوک هارپر انجام داد )

( در برگشت دلریو دراپ کیک سنگینی روی زیگلر انجام داد و او را از رینگ بیرون انداخت )

( جک سواگر قصد داشت به دلریو حمله کنه ، دلریو بدل کرد )

( سپس سابمیشن سنگین خودش رو روی جک سواگر انجام داد ، جک سواگر سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( تماشاگران جک سواگر را تشویق کردند )

( جک سواگر چند ضربه مشت به دلریو وارد کرد و خلاص شد ، سپس دلریو را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( در برگشت بیگشو وارد رینگ شد و بیگ رایت هند رو روی سواگر اجرا کرد )

( سزارو از پشت سوپلکس سنگینی روی بیگ شو انجام داد )

( سزارو بیگشو را برای اجرای فینیشر بلند کرد !!! ) ( تماشاگران به شدت سزارو را تشویق کردند )

( در نهایت سزارو فینیشر خودش رو روی بیگشو انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: سزارو ، زیگلر و جک سواگر ( 900+ سکه ) 

Replay Main Event Smackdown

( جان سینا جریکو را رها کرد ، سپس مجدد او را عقب کشاند )


( STF دوباره از جان سینا بر روی جریکو )

( جریکو قصد داشت تسلیم بشه )


( ناگهان شیمس بروگ کیک رو روی داور مسابقه برای تسلیم نشدن جریکو اجرا کرد )

( جریکو تسلیم شد اما داور نقش بر زمین شده بود )

( جان سینا بلند شد و قصد داشت به شیمس حمله کنه ، شیمس با کمربند Myppv به سر جان سینا ضربه زد )

...

( اورتون از پشت سر شیمس وارد شد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )


( اورتون آماده انجام Rko روی شیمس شد ، شیمس کم کم در حال بلند شدن بود )

( اورتون قصد داشت Rko رو روی شیمس اجرا کنه )


( ناگهان شیمس بروگ کیک رو روی اورتون انجام داد )

( داور به سختی در حال بلند شدن بود )

( شیمس اورتون را پین کرد )

3......2......1

برنده مسابقه: شیمس و کریس جریکو ( 600+ سکه )

مسابقه چهارم

جان سینا vs کریس جریکو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

 

( جان سینا و جریکو فیس تو فیس شدند ، تماشاگران شعار Lets Go Cena , Y2j را دادند )

3 دقیقه بعد...

( جریکو سابمیشن سنگینی روی گردن جان سینا انجام داده بود ، جان سینا کاملا از حال رفته بود )

( تماشاگران جان سینا را تشویق کردند ، جان سینا کم کم در حال بلند شدن بود )

( جریکو فشار بیشتری روی گردن سینا آورد )

( ناگهان جان سینا جریکو را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( جان سینا آماده انجام u cant see me شد )

( سپس به سمت طناب رینگ دوید و قصد داشت u cant see me رو اجرا کنه )

( ناگهان جریکو بلند شد و از پاهای سینا گرفت )

( جریکو سابمیشن سنگین خودش رو روی جان سینا انجام داد ، جان سینا سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( تماشاگران شعار Lets Go Cena را دادند )

( جان سینا جریکو را به عقب پرتاب کرد ، جریکو به سمت سینا دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( ناگهان سینا جریکو را بلند کرد )

( AA !! )

3...2...1

برنده مسابقه: جان سینا ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( جان سینا با خوشحالی رینگ را ترک کرد ، جریکو با عصبانیت بلند شد و به داور مسابقه اعتراض کرد )

( جریکو قصد داشت به داور حمله کنه )

( سی ام پانک از سالن وارد رینگ شد ، سپس مقابل جریکو ایستاد و سعی در آروم کردن او داشت )

( جریکو و پانک فیس تو فیس شدند )

( سی ام پانک دستش را به طرف جریکو دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( جریکو با پانک دست داد )

( ناگهان جریکو فینیشر خودش رو روی سی ام پانک اجرا کرد ) 

( کریس جریکو کمربند سنگین وزن را برداشت و از سالن خارج شد ، پرومو در حالیکه تم سانگ جریکو زده شده بود و سی ام پانک نقش بر زمین شده بود به اتمام رسید )

 

 

( رندی اورتون در حال آماده شدن برای مسابقه با رومن رینز بود ، رنی یانگ کنار اورتون رفت و مقابل او ایستاد )

رنی یانگ :

رندی ، آیا امشب میتونی در مسابقه با رومن رینز سربلند بیرون بیای ؟!

رندی اورتون :

قولی که میتونم بدم اینه که یا برنده این مسابقه منم...یا برنده این مسابقه منم...چیزی جز این دو حالت نیست...حالا اگه برنده مسابقه من باشم ، با شیمس سر کمربند myppv در سوروایورسریس مسابقه میدم...اما اگه برنده مسابقه من باشم !! اون موقع دیگه با شیمس سر کمربند myppv مسابقه میدم...شب خوبی داشته باشی رنی...

( ابتدا تریپل ایچ و بعد از او استون کلد وارد رینگ شدند ، تریپل ایچ و استون کلد مقابل یکدیگر ایستادند )

( استون کلد میکرفون را در دست گرفت )

 

استون کلد :

تریپل اچ و سی ام پانک و من هرکدوممون میتونیم 3 نفر رو بعلاوه خودمون انتخاب کنیم...خب عالیه ولی من از این خندم میگیره...تیم نکسز و تیم سازمان چجوری میخواد روبروی تیم من قرار بگیره؟؟ البته نه تیم من تیم مردم و تیم عدالت پس همین الان اعلام میکنم اسم تیم من جاستیس هست که به معنای عدالته عدالتی که با رفتن تو...رفتن تیرپل اچ بعد از سال ها برقرار شد اما باز با رفتن من و اشتباه محض رومن رینز که بی جواب نمیمونه و همین طور سر گرفتن جان در مسابقش با رومن باعث شد که این عدالت از بین بره اما باز من برگشتم

برگشتم تا دهن اعضای نکسز و سازمان رو برای بار هزارم سرویس کنم..فک کنم کار تکراری شده برای شما ها...باید حرکات من رو حفظ شده باشید چون هر روز دارم به گ*اتون میدم...این تماشاچی ها و مردم یک چیز رو میخوان و اون اینه پیروزی یک تیم فیس ...پیروزی یک تیم با عدالت

( تماشاگران استون کلد را تشویق کردند )

پیروزی یک تیمی به نام تیم استون کلد یا تیم عدالت پس به خاطر همین من یک نوع مسابقه به عنوان مدیر مای پی پی ویو مشخص میکنم و اون مسابقه مسابقه حذفی است...با کاور کردن هر کشتی گیری اون حذف میشه و جای اون یک نفر از تیم میاد و این همون عدالته که البته نوع مسابقه هرجور باشه تیم من برندس...حالا سی ام پانک طرف صحبتم با توعه...تو واقعا مانند بیشتر هیل ها روی زیادی داری...اما بهتره بدونی برای پی پر ویویی که توراهه باید اون ک*ون گشادت رو جمع کنی و روبروی سخت ترین حریفت یعنی من و هم تیمی هام بجنگی...

حالا برای اولین بار هم تیمی هات کنارت مبارزه میکنند و بلاخره میتونی یکمی از اون نامردی هات کم کنی...حالا پس بهتره بدونید مقابل چه کسانی مبارزه خواهید کرد...من استون کلد استیو استین قهرمان 2 دوره کمربند جهانی و کسی که به یه حر*وم زاده ای مثل تیرپل اچ و به کریرش پایان داد اما میبینم که مقابل من ایستاده...من کسی که سی ام پانک رو تا در حد مرگ پیش برد و بیتشر مسابقاتش رو مقابل اون بدون نامردی پیروز شد...من کسی که دوباره میخواد ک*ون تیرپل اچ و پانک و هم تیمی هاشون رو نابود کنه...و نفر دوم تیم کسی نیست جز جان سیـــنا...و نفر سوم و چهارم رو ریتید سوئیچ انتخاب میکنم !!

تریپل ایچ :

 اگه بعد از چندین ماه به این کمپانی برگشتم فقط به خاطر این نبوده که ریاستی که توسط استون کلد ازم دزدیده شد رو پس بگیرم...من برگشتم تا اون کسایی که در پوست گوسفند میان جلو اما گرگ به تمام معنا هستن رو رسوا کنم...کسی مثل استون کلد استیوآستین که به ظاهر فیس این کمپانی هست اما شما هنوز نمیدونید با چه جونوری طرفید...اون خودش رو وقتی نشون میده که همه چیز علیهش باشه !!

اعضای نکسز مشخص هستن...سی ام پانک ، جریکو ، دین امبروز و لوک هارپر...مشخصه اونا تا 5 دقیقه اول مسابقه هم در سوروایورسریس دوام نمیارن...و اعضای تیم استون کلد...استون کلد ، جان سینا ، ادج و کریشن...اونا هم مثل نکسز در برابر تیم آتوریتی چیزی نیستن چون حالا میخوام اعضای تیم خودم رو مشخص کنم...اعضای تیم آتوریتی !!!

د گــــیم تـــــــــریپــل ایـــچ

د دیــــدمــن کــین

رایــــبـــک

و

د هـــارت بــید کیــد شـان مایــکلز...

( تماشاگران از اسم شان مایکل تعجب کردند )

میدونم تصور شما از شان مایکل اینه که اون به من در تی ال سی خیانت کرده و باعث باخت من در اون مسابقه و از دست دادن ریاستم شده. اما حالا اون این فرصت رو داره که کاری رو که در تی ال سی کرد جبران کنه. حرفای ما زده شده و اون پذیرفته که در تیم من برای مقابله با تیم نکسز و تیم استون کلد مبارزه کنه.

حالا...اعضای تیم آتوریتی...نکسز و استون کلد مشخص هستن...و من...

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، دین امبروز و لوک هارپر وارد سالن شدند و ابتدای سالن ایستادند )

( حواس استون کلد به دین امبروز پرت شد ) ( ناگهان تریپل ایچ از زیر کت ش یک پتک بیرون آورد و قصد داشت به استون کلد حمله کنه )

( استون کلد برگشت و تریپل ایچ قصد داشت با پتک به او ضربه بزنه ، سی ام پانک و شیمس وارد رینگ شدند و به تریپل ایچ و استون کلد حمله کردند )

( تماشاگران تشویق کردند )

 ( تریپل ایچ ضربات مشت پشت سر هم به سی ام پانک وارد کرد ، استون کلد قصد داشت فینیشر خودش رو روی شیمس انجام بده )

( شیمس بدل کرد ، سپس بروگ کیک رو روی استون کلد اجرا کرد )

...

( تریپل ایچ با چکش ضربه سنگینی به سر سی ام پانک وارد و او را نقش بر زمین کرد ) ( تریپل ایچ قصد دشت با چکش به شیمس حمله کنه )

( شیمس رینگ را ترک و فرار کرد )

( تریپل ایچ به دنبال شیمس دوید )

( تریپل ایچ قصد داشت با چکش به شیمس ضربه بزنه ، ناگهان شیمس بروگ کیک رو روی تریپل ایچ اجرا کرد )

( شیمس سر تریپل ایچ را به میز گزارشگران کوبید ، سپس تریپل ایچ را بین تماشاگران برد و ضربات مشت پشت سر هم در بین تماشاگران به او وارد کرد )

( تریپل ایچ و شیمس وارد بک استیج شدند )

( شیمس ضربات مشت پشت سر هم به تریپل ایچ وارد کرد ، تریپل ایچ کم کم در حال بلند شدن بود )

( شیمس دومین بروگ کیک رو روی تریپل ایچ اجرا کرد )

( تریپل ایچ نقش بر زمین شد )

( داورها شیمس را از تریپل ایچ جدا کردند ، شیمس بک استیج را ترک کرد )

.:: در رینگ ::.

( لوک هارپر قصد داشت به استون کلد حمله کنه ، استون کلد استـــــــانر رو روی لوک هارپر اجرا کرد )

( در برگشت استون کلد استــانر رو روی دین امبروز انجام داد )

( تماشاگران استون کلد را تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ استون کلد زده شده بود و استون کلد بالای سر اعضای نکسز ایستاده بود به اتمام رسید )

 

( قفس استیل کیج از بالا به پایین آمد ، ابتدا رومن رینز و بعد از او رندی اورتون وارد شدند و روبروی یکدیگر ایستادند )

Main Event

Steel Cage

رندی اورتون vs رومن رینز

( پیروزی اورتون : حریف شیمس در سوروایورسریس سر کمربند myppv )

( پیروزی رومن رینز : حریف کودی رودز در سوروایورسریس سر چمدان اسمکدان )

 ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رومن رینز و اورتون درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( اورتون سوپلکس سنگینی روی رینز انجام داد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رومن رینز بپره )

( در حین پریدن رینز جاخالی داد و اورتون نقش بر زمین شد )

( رومن رینز به سمت اورتون دوید و قصد داشت سوپر من پانچ رو روی او انجام بده ، اورتون بدل کرد )

( سپس حرکت مخصوص خودش رو روی رومن رینز اجرا کرد ) ( اورتون رینز را پشت طناب ها انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد )

( سپس آماده انجام Rko شد )

( رومن رینز کم کم در حال بلند شدن بود ، اورتون قصد داشت Rko رو روی او انجام بده )

( رومن رینز بدل کرد )

( سپس سوپر من پانچ رو روی اورتون انجام داد ) ( اورتون نقش بر زمین شد )

( رومن رینز آماده انجام اسپــــیر روی رندی اورتون شد )

 ( صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درامد ، سث رولینز با تشویق تماشاگران از سالن به سمت رینگ آمد )

( حواس رومن رینز به سث رولینز پرت شد ، رندی اورتون دراپ کیک رو روی رینز اجرا کرد )

( سث رولینز از قفس بالا رفت و قصد داشت وارد رینگ بشه )

( رینز و اورتون ضربات مشت پشت سر هم به یکدیگر وارد کردند ، ناگهان رولینز از بالای قفس به روی اورتون و رینز پرید )

( اورتون و رومن رینز نقش بر زمین شدند )

( سث رولینز ضربه لگد سنگینی به صورت رندی اورتون وارد کرد )

( رومن رینز کم کم در حال بلند شدن بود ، سث رولینز ضربه لگد سنگینی به صورت رومن رینز وارد کرد ) 

( سث رولینز آماده انجام کرب استامپ روی رومن رینز شد ، رومن رینز کم کم در حال بلند شدن بود )

( سپس رولینز به سمت طناب دوید )

( کرب استامپ از سث رولینز بر روی رومن رینز !! ) ( تماشاگران سث رولینز را تشویق کردند )

( سث رولینز از اورتون خواست که رومن رینز رو پین کنه )

( اورتون با عصبانیت به رولینز نگاه کرد )

( رندی اورتون سر سث رولینز را گرفت و او را محکم به میله قفس کوبید ، سث رولینز نقش بر زمین شد )

( اورتون آماده انجام Rko روی سث رولینز شد )

( ناگهان رومن رینز به سمت اورتون دوید و اسپـــــــــــیر رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رومن رینز ( 350+ سکه ) و ( ثبت مسابقه با کودی رودز بر سر چمدان اسمکدان در سوروایورسریس )

 بعد از اتمام مسابقه:

( شوء راء در حالیکه سث رولینز و رندی اورتون در رینگ نقش بر زمین شده بودند و رومن رینز خوشحالی می کرد به پایان رسید )

.:: تبلیغات پی پر ویو سوروایورسریس::.

Survivor Series

Normal Match For MITB Smackdown

کودی رودز vs رومن رینز

درامد مسابقه: 2000 سکه + چمدان مانی این د بنک اسمکدان

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین رومن رینز و کودی رودز سر چمدان مانی این د بنک اسمکدان در سوروایورسریس

اعضای تیم آتوریتی ، نکسز و استون کلد مشخص شدند

کریس جریکو از نکسز خارج شد

جریکو و سی ام پانک دشمن شدند

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.